Payroll specialist / Salarisadministrateur

Als payroll specialist binnen RDN Accountants B.V. zorg je samen met een aantal collega’s voor de verwerking van aangeleverde gegevens en mutaties, zodanig dat deze op tijd beschikbaar zijn voor onze cliënten.

Wat ga je doen?

Je toetst gemaakte afspraken aan wet- en regelgeving en aan de relevante CAO’s. Daarnaast beantwoord je vragen van onze cliënten over salarisberekeningen, regelingen, sociale verzekeringswetten, loonheffingen etc. Naast deze uitvoerende taken ben je ook eerste aanspreekpunt en adviseer je jouw klanten over allerlei zaken op het gebied van de loonadministratie. Maar in het bijzonder is kwaliteit jouw handelsmerk. Ook ben je leergiering en duik je graag in complexe vraagstukken. Jouw ambitie ligt dan ook zeker op het gebied van de advisering.

Je gaat deel uit maken van de afdeling loonadministratie binnen RDN Accountants B.V. De afdeling bestaat, met jou, uit 3 mensen. Je komt te werken in een no-nonsense team met mensen die van aanpakken weten. Zij zorgen voor het brede scala van administratieve en informatieve taken rondom arbeidsvoorwaardelijke en personele zaken voor al onze cliënten.

Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een ervaren salarisadministrateur. Ieder dienstverband tussen 20 en 40 uur is bespreekbaar.


Wat vragen wij?

We zoeken een payroll specialist / salarisadministrateur met oog voor detail en administratief inzicht en uitstekende adviesvaardigheden. Met jouw organisatietalent zorg je ervoor dat jij de taken succesvol en op tijd weet af te ronden. Je bent gewend om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Je bent flexibel, zorgvuldig en blijft goed presteren onder tijdsdruk. Je hebt een collegiale en enthousiaste werkhouding. Jouw profiel:

• HBO werk- en denkniveau
• Minimaal 3 jaar werkervaring met salarisadministraties;
• Actuele kennis op het gebeid van alles wat rondom de loonverwerking speelt, fiscaliteit, arbeidsrecht en toepassing van verschillende CAO’s;
• Kennis van het salarispakket Loket.nl is een pré;
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.


Wat bieden wij?

Wij zijn een regionaal opererend accountantskantoor gevestigd in Valkenswaard en bij ons is persoonlijk contact met onze cliënten erg belangrijk. Vanwege de omvang van ons kantoor krijg je veel verantwoordelijkheden en heb je snel en veel klantcontact.

Wij bieden een organisatie en een functie waarbij je een hoge mate van vrijheid hebt om je taken zelfstandig in te vullen in een ambitieus team. Onze mensen krijgen volop ruimte voor vernieuwende ideeën en goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. Daarnaast hanteren wij marktconforme arbeidsvoorwaarden. 

Pas je in het profiel dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. Stuur je motivatiebrief met CV per email naar info@rdn-accountants.nl t.a.v. Mariëlle Bierens.